Pazartesi, Ocak 19, 2015

magnolia puding



Şu meşhur magnolia'yı bir de ben yapayım istedim. Hafif ve çok güzel bir tatlı.. Görsel olarak da çok güzel, mevs,m olarak çilek uygun değil o yüzden ben de muzla yaptım

I want to do famous magnolia puding. It's very light and sweet also visually very beautiful. And very fast to make it :)




İçindekiler
1 litre süt
2 kaşık nişasta
2 kaşık un
3/4 bardak şeker
1 yumurta sarısı
1 paket vanilya (arzuya göre)
1 paket (200 ml) krema
1 paket bebe bisküvisi veya kakaolu bisküvi

Süt ve nişasta, un, şeker, yumurta sarısı ve vanilyayı karıştırın. Ocakta pişirin.Puding kıvamına gelince 5 dakika kadar bekle
Kremayı ilave edip karıştırın
Bebek mamasını blenderda un haline gelene kadar parçalayın
Muzları ince ince kesin
Bundan sonrası sizin hayal gücünüze kalmış
Ben en alta muz üstüne pudingi en üste bebek maması kırıntılarını koydum
Bir başka seferde en alta puding üstüne kırıntı ve muz en üstüne tekrar puding koydum
Buzdolabında servis edilene kadar tutun
Fotoğraflar da da görürsünüz
Afiyet olsunnn
Hem çok hızlı hem de tam misafirlik bir tatlı :)



Ingredients
1 liter of milk
2 tablespoons of starch
2 tablespoons flour
3/4 cup sugar
1 egg yolk
1 package vanilla (if you desire)
1 packet (200 ml) cream
1 package of baby biscuits or chocolate biscuits

Mix milk ,starch, flour, sugar, egg yolk and vanilla mix (except cream).
Cook them until it  boil. Wait up to 5 minutes to cool down of pudding
Stir the cream to pudding
Smash baby food into flour in a blender
Slice bananas finely
After that, it is up to you and your imagination
At the bottom i put  banana then pudding and  on top of them put baby food crumbs
Or;
at the bottom , put the pudding middle of the cup add crumbs finally add the rest of the pudding
You can see how i did in the photos
Refrigerate until serve
Bon appetit
Both very fast as well as a full residency sweet :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder