Cumartesi, Eylül 06, 2014

flormar gel eyeliner


flormar

herkese merhaba
kısa bir tatilin ardından yeniden sizlerleyim. yazacak o kadar çok şey var ki... nerden başlayacağımı bile bilmiyorum...

uzun bir süredir flormar standına gidemiyordum daha doğrusu gittiğim standlardaki kızlar o kadar ilgisiz ve sinir bozucuydu ki gidesim gelmiyordu. sonunda her zaman gittiğim flormar standına gittim de rahatladım...


daha önce size dotting serisinden bahsetmiştim. içerisinde ojelerin yanı sıra ruj ve eyeliner gel vardı. o jel var ya o kadar muhteşemdi ki... o kadar koyu bir (kömür karası ) bir gel ki ondan başka bir şey kullanamaz olmuştum. loreal'indi sanırım bir black baster eye liner çıkarttı koştum gittim aldım benimkinin yanında esamesi okunmaz :)
velhasıl bitmek üzere olduğu için flormara gidip tekrar almak istedim bir de ne öğreneyim bizim seriyi kaldırmışlar o kadar sinir oldum ki anlatamam... tatil dönüşü flormara gittiğimdeyse bir de ne göreyim benim eye liner gel'im dotting serisi olmaktan çıkmış klasiklerin içine girmiş (yuppiiiiiii)... dotting serisinden siyah ve lacivert almıştım daha önce başka rengi var mı hatırlamıyorum...
ama bu seri de koyu yeşil (for
est green)ve kahverengi de var ki bunlara bayıldım hemen siyah ve yeşil rengini aldım kahverengiyi de daha sonra almaya kafama koydum. kesinlikle ama kesinlikle tavsiye ediyorum mutlaka alın kullanın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder