Salı, Şubat 17, 2015

scholl velvet soft işe yarıyor mu


Yeni bir tanıtım daha...
Reklamlarda görür görmez merak etmiştim işe yarar mı diye.. Youtube'da videolara da baktım işe yarar diye düşünerek internetten satın aldım. Bugün elime geçti hemen incelemesini ve değerlendirmesini sizlerle paylaşıyorum...
Kutusunun içinde scholl velvet ve yanında plastik kapağı ile geliyor. Alt kısmını açtığımda 4 adet AA kalem pil olduğunu gördüm (bir de pil arama derdinden kurtuldum :))

Beyaz kısmın hemen altında sağa sola hareket eden kısım var açma kapama bölümü burası


Topuğa sürdüğünüzde beyaz tozların uçuştuğunu görebilirsiniz reklamlarda olduğu gibi... Fazla topuğa bastırırsanız pilin gücünden dolayı cihaz yavaşlıyor. Canınızı hiç acıtmıyor.

Ayağınızın yan tarafına yaptığınızda orası daha hassas olduğu için ölü derinin ortadan kalktığını canlı dokuya geldiğinizi hissedebiliyorsunuz. Elinizle dokunduğunuzda ise yumuşacık bir deri ile karşılaşıyorsunuz. Topuk için biraz daha uğraşmak gerekiyor. (Çatlaklarınız çok derinse tabi ki tamamen yok etmez ama büyük bir kısmı gidiyor). Sonrasında ayağınızı yıkayıp kremlerseniz harika ayaklara sahip olacaksınız. Unutmayın çatlakların ve sertleşmeyi önlemenin en iyi yolu bol bol su tüketmek

Tutuşuna gelince oldukça rahat bir tutuşa sahip elinizle rahat hareket edebiliyorsunuz. Ben sol ayakta biraz zorlandım o zamanda sol elle daha rahat hareket edebildim...
Törpüsü çıkarılabiliyor ve satın alabiliyorsunuz

Eğer alsak mı diye düşünüyorsanız ponzalarla uğraşmaktansa 1 dakikada yumuşacık ayaklara sahip olabileceğiniz bu aleti almanızı tavsiye ediyorum :) Ucuz bir ürün değil memnun kalmak o yüzden oldukça önemli boşuna para verip kenara fırlatacağınız bir ürün olmamalı. Paranızın karşılığını alacaksınız :)

Ben N11.com'dan aldım ürün rusça yazılıydı.(Rusya'ya satılan ürünlerinden sanırım) Scholl Velvet Soft per pedicure adı ile satılıyor Türkiye'de Scholl Velvet Smooth adı ile satılıyor açıkçası internetten gördüğüm kadarı ile aralarında pek fark yok. 

www.scholl.com.tr den ürünleri hakkında ayrıntılı bilgi alabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder