Cumartesi, Kasım 23, 2013

flormar passionate dots serisi ojeler / eyeliner



Merhaba :)
Yeni bir flormar serisi ile birlikteyiz...




Passionate dots serisi :)

 Bugün öncelikle jel eyeliner'ından bahsedeceğim.  Çok rahat sürülüşü var... klasik eyelinerlardan daha güzel. Ben daha once flormarın smokey eye kalemini kullanıyordum. Tek sürmede istediğim siyah rengini elde ediyordum. Ama bu jel eyeliner daha canlı daha koyu bir siyah ki buna bayıldım... aldığınızda göreceksiniz 3 parcadan oluşuyor 
*jel boyanın olduğu kısım
*kapak
*fırçalı kısım

Kapak fırçayla birleşip kalem gibi daha rahat bir kullanım sağlıyor... Fotoğrafta da gördüğünüz üzere :)


Bu serinin ojeleri de var. Ben üç rengini aldim... PD02, PD03, PD05...

Bunlar oldukça değişik ojeler sanki içlerinde ince kum taneleri var... ojeyi ilk sürdüğünüzde fark etmiyorsunuz ama kurumaya başlayınca küçük kabarcıklar oluyor binlerce... oldukça da güzel duruyor tavsiye ederim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder