Pazartesi, Kasım 04, 2013

puantiyeli / noktalı tırnaklar -- ojeler (dotting pen kullanmadan)



merhabalar
bugün neşeli bir şeyler yapmak istedim. genelde dotting penler yaygın olarak kullanılıyor ama illaki satın almanız gerekmiyor.



peki bunun yerine ne kullanıyoruz? farklı boyutlarda toplu iğneler kullanabiliriz...


öncelikle zemin rengimizi belirliyoruz ben beyazı tercih ettim. üstüne puantiye yapacağınız renkler size kalmış :)






ben mor sarı ve mavi renklerini tercih ettim. bir peçeteye veya kağıda nokta yapacağım renkten bir miktar koyup uygun top başı boyutuna sahip iğneyi dokundurup tüm tırnaklarıma noktalar yaptım. sonra farklı boyuttaki iğneyi kullanarak diğer renkleri yaptım.işte sonuçlarr :)




güzel olmuş değil mi? hepinize neşeli eğlenceli günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder