Salı, Nisan 29, 2014

candy crush senkronizasyon sorunu (sync problem)



(for english see the bottom of the page)





candy crush saga son güncellemeden sonra ne telefonda ne de tablette senkronizasyon yapmamaya başladı. bilgisayardan girdiğimde 145. bölümdeyken tablet ve telefonda 137'de kalmış gözüküyordum. Ancak 145. bölüme kadar olan yerlerde aldığım yıldızlar gözüküyur. rüyalar alemi kısmındaysa olduğum bölümde gözüküyordum ancak tıklayacak yer yoktu yani oyunu oynayamıyordum

sonuç olarak internette bayağı bir araştırma yaptım ancak verimli bir sonuç alamadım. oyunu resetledim yeniden bağlandım, oyunu sildim tekrar yükledim. olmuyor olmuyor....

gelelim benim bulduğum çözüme ...

sizin oyun oynamanıza izin verdiği en son bölüm hangisi ise o bölümü oynayın. o bölümü geçerseniz gerçek bölümünüze geçiş yapacak. biliyorum çok saçma ama bende işe yaradı ... geçtiğin oyunu tekrar geçmek çok gıcık olsa da bu oyunun bağımlıları olarak yapacak başka bir şey yok napalım:)

size kolay gelsin iyi oyunlar :)

after the last update candy crush cannot sync  on the phoneor tablet. In computer I am at 145 level but in tabit shows 137. level. However, I see all stars all level I succeed.

I did some research on the internet, as a result, but quite did not get a fruitful result. I reset the game I reconnected, I reinstalled the game erased again. nothing happens...
Let's get to the solution I've found ...

All you have to do succeed the last level that allow you to play. If you pass that level, you will get the right level  you last left off. I know it's silly but it worked for me ... :) have luck:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder