Salı, Ocak 21, 2014

yazdırma biriktiricisi hatası çözümü (printer spooler problem)

For english please see the bottom of the page


Bugün başıma çok kötü bir şey geldi. Sürekli kullandığım yazıcı birdenbire yazmamaya başladı. Yazdırma biriktiricisi düzgün çalışmıyor hatası.
The printer that I use all the time , suddenly began to not write . It gives "the print spooler is not working properly" error.




Ne olduğunu anlayamadım. 5 dakika önce çıktı aldığım yazıcı çıktı vermemeye başladı. Aç-kapa, bilgisayarı yeniden başlat hiçbiri işe yaramadı. Yazıcıyı yeniden yükledim. Yine olmadı. Sinir oldum anlayacağınız.
Daha sonra internette araştırmaya başladım. Birkaç şey daha buldum onlar da işe yaramadı. En sonunda çözümü buldum. Başınıza gelirse siz de deneyin…

Bilgisayarım>> C sürücüsü >> Windows >> System 32 yi tıklayın

Spool klasörünü açın.

Printer’ı tıklayın ve içinde bulunan dosyaların hepsini silin. (Ben de iki tane dosya vardı)



Daha sonra

Başlat >> Denetim Masası >> Yönetimsel Araçlar >> Bilgisayar Yönetimi ni tıklayın

Buradan da

Hizmetler ve Uygulamalar >>Hizmetler’i tıklayın




En sonda Yazdırma Yöneticisi var onu çift tıklayıp başlat’a basın.

 İşte yazıcınız düzeldi. J


The printer that I use all the time , suddenly began to not write . It gives "the print spooler is not working properly" error.

I don't understand what happened . 5 minutes ago,  I can print, now i cannot. Open-close to printer , restart the computer did not work neither . I have reinstalled printer driver. Still it doesn't work. 

Then I started researching on the internet . I found a few more things but they did not work neither. I eventually found the solution .

Computer >> C drive  >> Windows >> System 32

Open the Spool folder .

Click Printers and delete all of the files contained within . (I also had two files )

later

Start >> Control Panel >> Administrative Tools >> Computer Management, 

Click Services and Applications >> Services
Print Manager, double-click it , press START.

Now you can print :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder