Cumartesi, Aralık 07, 2013

9'lu zayıflama çayı (herbal tea) / 9 otlu çay


sizin için ama önce kendim için 9 otlu çayları araştırdım denedim ve işteee sonuçlar :)



mutlaka duymuşsunuzdur. TABDER başkanı (tüm aktarlar ve baharatçılar derneği) Ayhan ERCAN sabah programlarında 9 otlu bir karışım tarifi verdi ve zayıflattığını söyledi. işte ne olduysa bundan sonra oldu. google'da "9" otlu çay" diye arama yaptırdığınızda hepsinde de ayhan ercan'ın onayı olan satış siteleri yer alıyor. peki bunlar doğru mu?
Aslında hayır... Eğer iyice bakarsanız pek çok şikayet olduğunu da görürsünüz. Öncelikli olarak Tabder başkanı Ayhan ERCAN'ın kişisel web sayfasını buldum. aşağıda gördüğünüz gibi pek çok markanın kendisi ile bir alakası olmadığı yazılı...
 (ayhanercan.com)


ayhan ercanın kendi aktarı da varmış ve 9 otlu çay'ı kendi sitesinde yazan bio store firmasının altından alabiliyorsunuz. biz nerden bulalım demeyin. Gittigidiyor.com'da bio store diye ararsanız kolaylıkla bulabilirsiniz. Ürünün adı AY 9 Life Tea. ne yazık ki sallama değil demleme... (2 paketi 42 tl'ye satın aldım) Olsun işin ucunda zayıflamak varsa bu bizim için bir engel olamaz :)

zayıflama çayı

Çayın içeriği:
Yeşil çay
Funda yaprağı
Mate
Biberiye
Kekik
Sinirli ot
Çoban çökerten
Barut ağacı kabuğu
Gymnema Syliveste

Kullanımı: 1 su bardağı sıcak suya 1 tepeleme tatlı kaşığı çay ilave edilir 6-8 dk demlendirilir ve afiyetle içilir :)

9 life tea

bu çayı almadan önce Doğadan'ın dokuzlu çayını almıştım (1 paket yaklaşık 6 tl). ne yazık ki öyle kolay bulunmuyor. Migroslarda var diyorlar 5M Migros'ta bile bulamadım. Ben çayı Carrefour'da buldum.3-4 paket hemen aldım :) Çay içeriğine gelince Ayhan ERCAN'ın verdiği tariften farklı biraz...

dokuzlu çay doğadan

Doğadan 9 Otlu Çay İçeriği
Biberiye
 Mate
Barut ağacı kabuğu
Funda yaprağı
Yeşil çay
Kekik (buraya kadar aynı otlar)
Dut yaprağı
Kiraz sapı
Tarçın

Herhalde daha ucuz olmasını istedikleri için 3 otu farklı koymuşlar, orasını ben de bilmiyorum...

Gelelim değerlendirmeye;
1,5 hafta kadar doğadan'ın çayını içtim. yemeklerden yarım saat önce günde en fazla 3 kez olmak üzere... Tadı güzeldi zaten şekersiz çay içiyorum normalde, o yüzden şeker aramadım. Daha önce mate çayı içmiştim mesela tadı o kadar da güzel değildi. sonucu merak ettiğinizi biliyorum. Bağırsakları çalıştırıyor, bir de tokluk hissi veriyor o yüzden iyiydi ancak kiloda fazla bir fark olmadı..

Daha sonra Ay 9 life tea'ti içmeye başladım. Tadı Doğadan'ınkine benziyor, ama daha tok tutan bir şey. Bir de ağzınızın tadını alıyor mu desem, sanki her şey tatsız tuzsuz ilk bir saat. sonra normale dönüyor. bu sırada yemek yediğiniz için de hem fazla yemek yemek istemiyorsunuz hem de yemeyi deseniz bile pek hoşunuza gitmiyor :) İlk hafta 1 kilo verdim. 2. hafta durağan bir safhaya geçtim. Haftaya ne olacak bilemiyorum. Gelişmelerden sizi haberdar ederim. (Yazımı yazarken çayımı da afiyetle içmekteyim :)


Kısaca fazla para vermeyeyim diyorsanız Doğadan'ı deneyebilirsiniz. Ama zayıflamak daha uzun zamanda olacaktır. 9 life tea ise düzenli kullanımda etkili olacağı inancındayım. henüz başlayalı iki hafta oldu, biraz zaman geçsin gene sizlerle bu konu hakkında öğrendiklerimi paylaşacağım. Unutmadan internetten alacaksanız çok iyi araştırın, şikayet sitelerine de bakın çünkü memnun kalmayıp para iadesi isteyen ve parasını alamayan çok kişi var.. Aman dikkat, kandırılmayın!!!







2 yorum: