Cuma, Aralık 20, 2013

damlayan oje (dripping paint nail art)


damlayan ojedamlayan oje


merhaba
ne zamandır yapmak istediğim nail art'ı en sonunda yapabildim :)

hi everyone!!! Finally I made this nail art. It is lovely , isn't it?



Öncelikle en alta bir baz sürüyoruz. Sürekli ojelerle uğraşınca tırnaklar kötü olabiliyor. Bu yüzden flormar'ın calcium destekli base coat ojesini sürdüm. üstüne istediğiniz bir açık renk oje sürebilirsiniz. Kuruyunca üzerine mat yapıcı oje sürüyoruz eğer elinizde varsa zemin olarak mat ojelerden de kullanabilirsiniz.




Daha sonra kullanacağımız  renkleri (ben wet look serisi ojelerden tercih ettim) belirliyoruz. Büyük başlı bir toplu iğne alıyoruz ve bir kağıda fırça ile koyduğumuz ojeden bir miktar alıyoruz ve tırnağımıza ortadan başlayacak şekilde bastırarak hafifçe aşağı doğru iniyoruz.


daha sonra bir kürdan yardımıyla bu parçaların aralarını birleştiriyoruz. Kürdanın ne kadar işe yaradığını görseniz şaşarsınız :)

son olarak damlayan boyalarımızın üstüne (sadece onların bulunduğu kısma) bir parlatıcı veya benim gibi oje kurutucu oje :) sürebilirsiniz. Mat oje ile aralarında fark olacak böylelikle boyalar gerçekten akıyormuş gibi gözükecek :)

damlayan oje



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder