Perşembe, Aralık 05, 2013

salon express ile tırnak süsleme




salon express nail art setimi gittigidiyor.com'dan satın aldım ve hemen denemelere başladım.
5 ayrı disk, diski koyduğumuz aparat, kazıyıcı ve uygulama aparatı :) denemelerime bir göz atın bakalım beğenecek misiniz? :)

önce ojemizi sürüyoruz...


 daha sonra belirlediğimiz desenin üstüne bir oje sürüyoruz (diskleri yerleştirdiğimiz aparatla kazıma işlemini rahat yapamadım o yüzden direk bir peçetenin üstünde yaptım) ve kazıyıcı ile kazıyoruz sonra de diğer uygulayıcı aparatımızı bastırıyoruz. şekil oraya çıkınca hemen tırnağımıza bastırıyoruz işte sonuç :) (daha ayrıntılı bir daha ki konuda bahsedeceğim)




2 yorum:

  1. Merhabalar, ben de bu üründen aldım ama ne yaptımsa o şekli damgaya alamadım. Siz hangi ojeyi kullanıyorsunuz acaba ?

    YanıtlaSil
  2. çok zor oluyor ben de elde etmek için uğraştım ve her şekil olmuyor ne yazıkkii

    YanıtlaSil